Tabere de programare Scratch 9-13 ani

Pret: 250 lei
Reduceri:

  • Inscrieri pentru 2 tabere: 400 lei; Inscrieri 3 tabere: 600 lei !
  • Inscrieri frati, surori: 10% reducere !
  • Inscrieri grup (2 sau mai multi copii): 10% reducere !

Inscrieri aici

Enjoy learning Mind Generation !


Taberele noastre de Scratch sunt gandite pe mai multe nivele, de la incepatori, progresiv pana la avansati. Copiii invata prin joc, intr-un mod foarte placut si natural, de la ABC-ul programarii, pana la notiuni complexe de genul blocuri si liste.


1. Tabara de programare Incepatori (Scratch) “Muzica si miscare”, 8-12 ani sau

Tabara de programare Incepatori (Scratch) “Miscare si Jocuri”, 8-12 ani

Invatam ce inseamna un program informatic, din ce este compus, ne familiarizam cu instructiunile, intelegem ce importanta este ordinea lor si ce inseamna un eveniment care intervene intr-un program si cum sa il gestionam .
Totul impachetat in dans, muzica, miscare si jocuri simple, cu personaje haioase si imprejurari incitante !
Tabara se incheie cu prezentarile celor mai reusite proiecte, cu premii si suprize !

  • 15 – 19 iunie, „Muzica si miscare”, zilnic 10:00 – 12:00,
  • 22 – 26 iunie, „Muzica si miscare”, zilnic 10:00 – 12:00,
  • 29 iunie – 3 iulie, „Muzica si miscare”, zilnic 10:00 – 12:00
  • 3 – 7 august, „Miscare si Jocuri” zilnic 10:00 – 12:00
  • 10 – 14 august, „Miscare si Jocuri” zilnic 10:00 – 12:00
  • 17 – 21 august, „Miscare si Jocuri” zilnic 10:00 – 12:00
  • 24 – 28 august, „Miscare si Jocuri” zilnic 10:00 – 12:00

2. Intermediari I – Tabara de programare “Dezvoltare de jocuri”, 8-12 ani sau

Intermediari I – Tabara de programare “Dezvoltare de jocuri si desene”

Nivelul Intermediarilor incepe printr-o tema foarte atractiva si draga copiilor: invatam sa facem propriile noastre jocuri ! Invatam ce inseamna variabile, cum se initializeaza, cum li se schimba valoarea si cum le putem folosi. Personajele vor interactiona intre ele folosind gestionarea evenimentelor invatata in tabara anterioara, iar copiii vor fi incantati de rezultatele muncii lor.
In cazul optarii pentru jocuri si desene, se vor realiza primele desene geometrice, in cadrul jocurilor !
Tabara se incheie cu prezentarile celor mai reusite jocuri, cu premii si suprize !

  • 22 – 26 iunie, „Dezvoltare de jocuri”, zilnic 12:00 – 14:00
  • 29 iunie – 3 iulie, „Dezvoltare de jocuri”, zilnic 12:00 – 14:00
  • 6 – 10 iulie, „Dezvoltare de jocuri”, zilnic 12:00 – 14:00
  • 3 – 7 august, „Dezvoltare de Jocuri si Desene”, zilnic 12:00 – 14:00
  • 10 – 14 august, „Dezvoltare de Jocuri si Desene”, zilnic 12:00 – 14:00
  • 17 – 21 august, „Dezvoltare de Jocuri si Desene”, zilnic 12:00 – 14:00
  • 24 – 28 august, „Dezvoltare de Jocuri si Desene”, zilnic 12:00 – 14:00

3. Intermediari II – Tabara de programare “Desene geometrice magice”, 9-12 ani

Taberele continua cu o tema absolut adorata de copii: facem programe care realizeaza desene geometrice, schimband culori, dimensiuni, pozitii, astfel incat rezulta desene deosebite: jocuri de cercuri, spirale, flori geometrice, si multe altele !
Fara sa ne dam seama recapitulam sau invatam notiuni de geometrie si trigonometrie, pentru ca, informatica fara matematica nu se poate, nu e asa 😊 ?

  • 6 – 10 iulie, zilnic 10:00 – 12:00
  • 13 – 17 iulie, zilnic 10:00 – 12:00
  • 20 – 24 iulie, zilnic 10:00 – 12:00
  • 27 – 31 iulie: zilnic 10:00 – 12:00

4. Intermediari III – Tabara de programare “Mari descoperiri stiintifice”, 9-12 ani

Ultimul nivel de intermediari reuneste si foloseste tot ce s-a invatat pana acum,copiii realizand proiecte pe teme de mari descoperiri stiintifice.
Ce ati zice sa invatam si sa „punem in scena” in proiecte povestea descoperirii gravitatiei, a electricitatii, a numarului „pi” sau multe altele ?
Tabara se incheie cu prezentarile celor mai reusite jocuri, cu premii si suprize !

  • 13 – 17 iulie, zilnic 12:00 – 14:00
  • 20 – 24 iulie, zilnic 12:00 – 14:00
  • 27 – 31 iulie, zilnic 12:00 – 14:00

5. Avansati – 11 – 13 ani

  • 20 – 24 iulie: Tabara de programare Avansati I – “Blocuri si liste”

    In cadrul acestei tabere copiii fac primii pasi pentru intelegerea notiunilor mai avansate: bloc (procedura), notiunea de parametru si transmiterea lor, precum si notiunea de lista, care este primul pas pentru intelegerea si utilizarea bazelor de date !
    Bineinteles ca se fac proiecte care folosesc cele invatate anterior – de exemplu realizam un bloc care deseneaza un triunghi, dupa care folosim acel bloc pentru trasarea de triunghiuri simetrice fata de axele de coordonate !
    Tabara se incheie cu prezentarile celor mai reusite jocuri, cu premii si suprize !

  • 27 – 31 iulie: Tabara de programare Avansati II – “Algoritmii avansatilor”, zilnic 16:00 – 18:00

    Continuam taberele cu algoritmii avansatilor, deja avem un alt nivel de intelegere !
    Implementam algorimi matematici, dar nu numai, si acceptam provocari pentru gandirea logica, facand pasi important pentru gandierea abstracta atat de necesara in programare !
    Tabara se incheie cu prezentarile celor mai reusite jocuri, cu premii si suprize !

  • 3 aug – 7 aug: Tabara de programare Hackathon “Cei mai buni programatori in Scratch”, zilnic 12:00 – 14:00

    Ultima tabara este sub forma de competitii de proiecte, pe teme diverse, tot ce s-a invatat pana acum. Vor trebui respectate regulile de scriere a programelor, best practice-urile invatate pana acum si se va “juriza” si discuta felul in care a fost realizat programul, dar si creativitatea si aspectul !
    Cele mai bune proiecte vor fi premiate in final !


Tabere de Mobile Programming (12 – 14 ani)

Pret: 250 lei
Reduceri:

  • Inscrieri pentru 2 tabere: 400 lei; Inscrieri 3 tabere: 600 lei !
  • Inscrieri frati, surori: 10% reducere !
  • Inscrieri grup (2 sau mai multi copii): 10% reducere !

Inscrieri aici

Enjoy learning Mind Generation !


Taberele noastre de Mobile Programming sunt gandite pe mai multe nivele, de la incepatori, progresiv pana la avansati.
Ceea ce aduce in plus platforma Mobile Application Inventor pe care lucram, este introducerea si familiarizarea cu programarea orientata obiect, care este cea mai avansata metoda de programare si este folosita in multe limbaje de nivel inalt.
Astfel, copiii vor folosi obiecte pentru a realiza atat interfata aplicatiei mobile, dar si functionalitati ale aplicatiei, vor intelege ce inseamna proprietatile unui obiect, responsabilitatea obiectelor, metodele specifice unui obiect, gestionarea evenimentelor unui obiect si folosirea evenimentelor pentru a implementa functionalitati si multe altele !
Vor rezulta aplicatii mobile, care vor fi testate pe propriile device-uri de catre copii, de cele mai diverse tipuri: de la desene, jocuri, pana la aplicatii avansate.


1. Tabere Incepatori – cunostinte de baza – “Realizarea primului nostru joc pe mobile”:

Copiii fac primii pasi in programarea orientate obiect si realizam primele jocuri, simpatice si pline de dinamism , pe care le transferam printr-un conector pe propriul telefon mobil !

  • 22 – 26 iunie, zilnic 16:00 – 18:00
  • 29 iunie – 3 iulie, zilnic 16:00 – 18:00
  • 13 – 17 iulie, zilnic 16:00 – 18:00

2. Tabere Intermediari – “Primul meu magazin virtual pe mobile”:

Invatam gestionarea listelor, a bazelor de date “minuscule” stocate pe telefonul mobil si proiectam interfata si functionalitatile unui magazin virtual !
Imaginatia copiilor este fara limite, asa ca vom realiza cu siguranta cele mai diverse magazine virtuale: de la pet shop, adoptii de animalute, pana la magazine de calculatoare !

  • 6 – 10 iulie, zilnic 16:00 – 18:00
  • 27 – 31 iulie, zilnic 16:00 – 18:00

3. Tabere Avansati:

  • 3 – 7 aug: Tabara Mobile Programming – “Cloud Database & GPS location sensor” – zilnic 16:00 – 18:00

    Teme deosebit de atractive si ancorate in realitate ! Cloud Database ? Da, putem intelege si folosi de la aceasta varsta ! GPS location sensors ? Cum ar fi sa facem noi o aplicatie care sa ne conduca la o locatie data ? Da, toate acestea sunt posibile in tabara avansatilor !

  • 10 – 14 aug: Tabara Hackathon Mobile Programming “Cei mai buni programatori Mobile App Inventor”

    Ultima tabara este sub forma de competitii de proiecte, pe teme diverse, tot ce s-a invatat pana acum. Vor trebui respectate regulile de scriere a programelor, best practice-urile invatate pana acum si se va “juriza” si discuta felul in care a fost realizat programul, dar si creativitatea si designul ! Butoanele trebuie sa fie aliniate frumos, iar obiectele sa respecte conventiile de denumire !
    Iata cum copiii se familiarizeaza de la varste fragede cu realitatea cu care se confrunta programatorii cand realizeaza aplicatiile !
    Cele mai bune proiecte vor fi premiate in final !


Curs Programare in C++

Varsta: 13 – 17 ani
Pret: 420 lei, se poate achita in doua rate
Cursul va fi saptamanal, 8 saptamani consecutive, cate 2h pe saptamana
Perioada: iulie – august
Reduceri:

  • Inscrieri frati, surori: 10% reducere !
  • Inscrieri grup (2 sau mai multi copii): 10% reducere !

Inscrieri aici


Variante:

  • Curs pentru Incepatori: este dedicat elevilor care trec in clasa a VIII-a, a IX-a sau a X-a si nu au facut deloc inainte programare in C++
  • Curs pentru Intermediari: este dedicat elevilor care au terminat clasa a IX-a sau a X-a, profil informatica sau stiinte

Curs JavaScript – grafica folosind libraria creativa J5

Varsta: 15 – 18 ani
Pret: 420 lei, se poate achita in doua rate
Cursul va fi saptamanal, 8 saptamani consecutive, cate o sedinta de 2h pe saptamana
Perioada: iulie – august
Reduceri:

  • Inscrieri frati, surori: 10% reducere !
  • Inscrieri grup (2 sau mai multi copii): 10% reducere !

Inscrieri aici


Cursul este indreptat catre incepatorii in lumea programarii pe computer (clasa a IX-a+, cu exceptii) si nu necesita cunostinte anterioare.
Cursul se va focusa pe fundamentele programarii pe calculator (variabile, conditii, iteratii, functii si algoritmi) folosind limbajul Javascript, mai exact libraria creativa J5 care se orienteaza catre redari vizuale pe ecrane – de la calculatoare la tablete si smartphone-uri.
Cursul va ajuta la o mai buna intelegere a lumii grafice in programare intr-un mod inovativ, foarte atractiv si plin de creativitate.


Curs Unity

Varsta: liceeni si studenti
Pret: 490 lei, 10 sedinte, se poate achita in 2 rate
Cursul cuprinde 10 sedinte si va fi zilnic 2 saptamani, sedinta de 2h
Perioada: iulie – august
Reduceri:

  • Inscrieri frati, surori: 10% reducere !
  • Inscrieri grup (2 sau mai multi copii): 10% reducere !

Inscrieri aici


Perioade:

  • 29 iunie – 10 iulie, zilnic 12:00 – 14:00
  • 13 iulie – 24 iulie, zilnic 12:00 – 14:00

Dezvoltare de jocuri in Unity: se adreseaza liceenilor si studentilor si se va invata crearea unui joc de la A la Z, pe platforma Unity, pentru device-uri mobile.


Curs Web Design

Varsta: 13 – 18 ani
Pret: 420 lei, se poate achita in doua rate
Cursul va fi saptamanal, 8 saptamani consecutive, cate 2h pe saptamana
Perioada: iulie – august
Reduceri:

  • Inscrieri frati, surori: 10% reducere !
  • Inscrieri grup (2 sau mai multi copii): 10% reducere !

Inscrieri aici


Este un curs dedicat elevilor de la clasa a VII-a in sus, interesati de modalitati de construire a site-urilor si paginilor web si nu necesita nici un fel de cunostinte anterioare.
Programare In finalul cursului fiecare participant va avea propriul site dezvoltat de el insusi si va stapani notiunile de baza pentru realizarea paginilor web.


Curs Robotica

Varsta: 13 – 18 ani
Roboteii Dash & Dot abia asteapta sa se reintalneasca cu prietenii lor dragi, copiii ! Acest lucru se va intampla daca situatia va permite sa desfasuram cursuri la locatia noastra. Asteptam cu multa nerabdare acest lucru, pentru ca orele cu roboteii sunt deosebit de apreciate de copii !
Deci, tineti aproape pentru vesti bune !

Cursurile de matematica

Clasele I – XII
Cursurile de matematica se vor desfasura in timpul verii, online sau nu, depinde de imprejurari si situatie. Pentru elevii de gimnaziu care vor sa recapituleze sau sa profite de vacanta si sa acopere eventuale lacune intr-o atmosfera relaxata si prietenoasa, fara presiunea care se resimte in timpul anului scolar, vor exista grupe dedicate pentru fiecare clasa si pregarire speciala pentru cei ce vor intra in clasa a 8-a !
In cadrul centrului Mind Generation se vor organiza inclusiv cursuri de matematica pentru excelenta, dedicate celor care isi doresc mai mult !

Variante:

Matematica distractiva:
  • Pentru clasele I – V : o sedinta pe saptamana
  • Abonament o luna, 4 sedinte consecutive: 175 lei

Matematica pentru clasele primare si gimnaziu:
  • Matematica pentru absolventi de clasa a II-a
  • Matematica pentru absolventi de clasa a III-a
  • Matematica pentru absolventi de clasa a V-a
  • Matematica pentru absolventi de clasa a VI-a
  • Matematica pentru absolventi de clasa a VII-a – pregatire speciala pentru clasa a VIII-a
  • Abonament o luna, 4 sedinte consecutive:
    • 140 lei – clasele II – V (sedinta de 1.5 h)
    • 175 lei – clasele VI – VII (sedinta de 2h)

Matematica pentru liceu:
  • Matematica pentru absolventii claselor IX – X
  • Matematica pentru absolventii clasei a XI-a – pregatire speciala pentru clasa a XII-a si BAC
  • Abonament o luna, 4 sedinte consecutive: 210 lei (sedinta de 2h)

Matematica pentru excelenta:
  • Clasele V – VIII
  • Abonament o luna, 4 sedinte consecutive: 175 lei (sedinta de 2h)

Inscrieri aici


Iar pentru cei nehotarati, se ofera consiliere, astfel incat sa se poata face alegerile cele mai potrivite, in functie de dorinte, inclinatii, background, eventuale cursuri anterioare urmate si nu in ultimul rand, in functie de program.

Motto-ul nostru este: “Learn.Become.Transform” – adica intai si intai, la baza tuturor, este invatarea. Abia dupa ce invatam, putem sa evoluam si sa devenim noi insine ceea ce ne dorim, iar apoi putem transforma lumea din jur !

Enjoy learning @ Mind Generation !